Pirater

Idag har jag, Melvin, Qicki och Noah varit på bio. Det var förhandsvisningen av Kapten Sabeltand på fina biograf Skandia i Stockholm. Vi välkomnades av självaste Ale.. jag menar Kapten Sabeltand som delade ut guldpengar.

IMG_2190

Innan filmen så hämtade vi dricka och godis (riktigt gott godis dessutom) och sen satt vi och pratade innan filmen började.

IMG_2194

Jag tror killarna tyckte filmen var superbra även om Noah avslöjade att han somnat på slutet 😉 . Jag vet med säkerhet att Melvin älskade den, han var väldigt engagerad i filmen. Den var både spännande och lite läskig så emellanåt så smög sig en hand fram till min.

Som vuxen så tyckte jag också filmen var bra, vi fick skratta lite och som vanligt så förstår man som vuxen vissa undertoner i replikerna.

Tack snälla Finest.se för att vi fick komma. Filmen har premiär på bio nästa fredag 24/10.

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.