Bubbles…

Tror att såpbubblor kommer bli poppis här framöver. Idag när jag och Felix var ute så var de stora barnen ute och blåste bubblor och Felix skrattade och for omkring och försökte fånga dem. Gullungen. Jag hittade såpbubblor i skåpet när vi redan gått in men nu skall han också få prova när vi är ute nästa gång.

lycka såpbubblor fånga såpbubblor

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.