Vildmarksvägen

Nu har vi lämnat Östersund och nästa stopp blir Arvidsjaur. Jag var sjukt sugen på att åka vildmarksvägen men 60 mil i bil på en dag är tyvärr inget barnen skulle hurra över. Får bli en annan gång.

Istället åker vi raka spåret mot Arvidsjaur. Vi tänker stanna till om vi åker förbi någon sevärdhet, om det slutar regna. För tillfället är det grått och trist.

Någon som har tips på sevärdhet kring Dorotea och upp mot Arvidsjaur?

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.