Då kan jag vara lugn en stund till… Publicerat november 2, 2017 av En Mölnbobos Liv Igår kom brevet från bröstcentrum, alltid lika skönt när det kommer och visar att allt såg okej ut. Det är viktigt att alltid gå när man får dessa kallelser och att själv känna och klämma och hittar man något så kolla alltid upp det.