Utmaning

Igår var det inte kul att åka till jobbet, det var rätt så mycket kaos hela E4/E20 mot Stockholm. Det talades om halka och kaos.

Jag som inte är van att köra vinterväglag hade inga problem. Tackar mina nya dubbdäck för det. Sen håller jag mig till höger, kör lugnt och håller avstånd. Blev bara obehagligt en gång och det var när jag kom in i typ snöstorm, alla bilar försvann och körfälten också, såg knappt ingenting.

Såhär jäkligt var det mitt på dagen men jag tog mig hem också. Idag valde jag tåget istället och imorgon blir det jobb hemifrån.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.