Nu är värmen på gång

Skönt väder ute! Blev en kopp kaffe ute och så har jag rensat i rabatter (påbörjat) samt slitit bort kantstaketen (?) runt rabatterna. De var så fula och ruttna. Får se om jag behåller rabatterna eller låter det bli gräsmatta. Är sugen på det sistnämnda, tänker det är enklare med krukor.

Blev en tur till tippen med skräp också, skönt att röja.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.