Vackert i Trosa

Idag åkte vi ner till Trosa i fullpackad bil. Jag och Felix satt bak och jag fick hålla fast Melvins cykel som stack ut genom bakluckan… såg nog inte klokt ut.

Melvin ska vara hos sin farmor denna vecka och då är cykel ett måste.

Det var strålande sol och riktigt skönt ute (även om vi fikade inne)

En härlig lavendelrabatt som doftade ljuvligt.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.