Tidig morgon

Melvin vaknade tidigt och hade nackspärr. Fick fixa ipren och tipsa om varm dusch. Tyvärr så vaknade Felix också då vi stökade runt.

Tidig kaffe/frukost intogs i vardagsrummet framför tvn. Vi har kikat lite på Tjuren Ferdinand och sen ett avsnitt av Ture Sventon.

Nu tänker jag blunda en stund medan Melvin vilar och Felix kollar YouTube.

På eftermiddagen tänkte vi åka till Södertälje katthem, de har öppet hus med fika och second hand (vet inte om det är vanlig loppis eller ngn kattgrejsloppis), vi tänkte i alla fall åka dit och kika.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.